Släktskapet är tveksamt

Min lillasyster och jag tog en gemensam utflykt till ICA Maxi idag. Jag har varit riktigt läskigt sugen på nappar hela dagen (har varit vaken i mer än sju timmar eftersom jag börjat jobba i veckan, herregud min dygnsrytm är helt fuckad för att jag är vaken vid 12 på dagen ;)) och hon skulle ha med fika till stranden. Jag sitter ute på balkongen och försöker bli prickad av solstrålarna men ut i bikini beger jag mig inte i detta vädret - det blåser way to much för det.
 
I alla fall - Maxi:
 
 
Vi kom hem med tre saker var. Mina saker var Coca-cola, Maltesers & nappar (såklart). Jonnas var Loka, äpplen och en såndär protein-måltidsersättande-bar. Haha! Hur är vi ens släkt?
 
Vilka tre saker hade du föredragit? ;)
1 Cissi:

skriven

Hm.. malteesers, lösgodis och chips förmodligen hahahaha (a) men nu orkar ja inte gå dit sååå ne

Kommentera här: